Friday, January 7, 2011

Selamat Hari Jumaat!

Heeee... Selamat Hari Jumaat suma yaa? Saya Zur Ernie Nabila Bt Abd Ghani ingin mengucap kan selamat berbahagia pada anda suma.. Saya jugak mengambil kesempatan ini menucapkan slmat menunai kan ibadah Solat Jumaat pada suma kaum Adam.. :)

Pagi2 ni aku mmg decide nak p bayaq broad band aku bila aku connect ja pagi td failed.. So,aku mmg teros kluaq lah ke PKNS.. Aqi tuh dah p,tp dia ckp system offline jadah pa ntah.. So,aqi ni aku p settle.. Byaq utok 5 bula teros.. So,aku bleh online dgn jaya nya tanpa mslah hingga 5-7 bulan akn dtg... Hahaha... napa tmbah lagi 2 bulan?? Sbb 2 bula tu,aku xmaw bayaq.. tggu smpai dia ptong baru bayaq.. Cerdik2..

Aku jugak mngambil kesempatan... Kesempatan apa?? Kesempatan membubuh (perkataan cun gila!) duit ke dlam ASB.. Sbagai simpnan masa hdpan.. Kalo umoq aku x pnjang pon,Mak dgn Adek2 aku bleh claim nanti.. Ya lah.. Ni aku dah wasiat kat Mak aku.. :p

Abg pjbat pos yg hnsem tu tnya aku,duit PT ka ni dek? Hahahah... Xlah,aku duit PT tu lah nk survive pon.. So,aku mana bleh kacau duit PT.. Tu duit KWSP Arwah Bapak sya! :)

Dah masok 2011 ni kan.. Aku rasa sat ja masa berlalu taw.. Aku tingat plak Arwah Ayah.. Aku rendu.. Wlaupon dah hmpir setahun,tp aku xpernah lupa.. Aku nak Ayah bangga dgn aku.. Aku buat suma sndri.. Ayah mesti bangga.. Keturunan ABDULL GHANI mesti genggam IJAZAH.. Kalo ada rezeki,p UNITED KINGDOM.. :)

0 comments: