Thursday, January 13, 2011

MASTER?? DEGREE PON PAYAH NI..

Bila kita dah mula berangan2 nak daki Gunung Kinabalu.. Mesti ada antara kita yg menyimpan angan2 nak daki Gunung Everest pulak kan? Xtawu lah anda.. Tp saya menyimpan angan2 nak cuba sesuatu slpas cuba sesuatu.. Cth nya mcm dah Tadika nak pulak sekolah rendah.. Dah sekolah rendah nak pulak sekolah menengah.. Dah sekolah menengah nak pulak masok Uni.. Dah masok Uni kat Malaysia teringin lak nak g UNITED KINGDOM buat degree of TRANSPORTATION.. Anda saya x tahu lah.. Tp itu saya...

Mmg angan gila lah kan.. Nak belajaq overseas?? Kat Malaysia ni pon tersempot2.. Duit nya.. Belajaq nya.. Tp cikgu sekolah rendah dan menengah ada ckp, "NAK SERIBU DAYA X HENDAK SERIBU DALIH"..

Mungkin aku maseh awal nk berangan.. Tp ini impian.. dan harapan aku..

p/s: Mesti Arwah Ayah bangga kn? "KETURUNAN ABDULL GHANI BUAT MASTER DI UNITED KINGDOM"

0 comments: