Wednesday, January 26, 2011

AKU TAKOT..AKU RENDU..

Aku baru pas lunch.. Huarghhhh! Kelas shipping xdak sbb suma ada hal.. Gud.. Sbb aku pon ada hal.. Ya lah tetiba ja KP ckp kena hntar asgnmnt Law esk jugak.. WE thought lectrer ckp week by week ikot giliran.. Lagipon tajok aku tu dah la x belajaq lagi.. Internet la jwab nya kan? *sigh

Aku lunch nasik tomato ja.. Aku dah muak asyik2 mkn gardenia dan nesvita 3 in 1 tuh.. Tekak aku dah protes.. Aku beli coco crunch plak nk ganti gardenia.. Haih! Masalah2..

Aku punya masalah... Aku rendu seseorang...............................

AYAH..

AYAH AKU...

SUAMI MAK...

ANAK TOK....

Ayah,
Kak Long dah pandai menaip laju dari dulu.. Kak long pon dah pandai uruskan duit dari dulu.. Kak Long dah ada ASB.. Dalam ASB Kak Long letak duit Ayah tinggal kan utok Kak Long.. Kak Long pon dah tau deal dgn org yg lagi tua dari Kak Long..

Ayah,
Mak dan adek2 nak mai KL Chinese New Year ni.. Depa nk cuti.. Jadi,Kak Long x bleyh lah nak p melawat Ayah cuti mid sem ni.. Tiap sem kalo Kak Long balik, Ayah paling kecoh kan? Kan?

Ayah,
Kak Long akan cuti sem 4,5 bulan nanti.. Lama kan Ayah? Kalo ikot kan perancangan,Kak Long nak keja dgn Ayah time cuti sem lepas.. Tp xdak rezeki kan Ayah.. Itu yg terbaik..

Ayah,
Kak Long dah fed up.. Ada org buat mulot yg Kak Long dah stop study.. Apa tu? Kak Long kan dah janji dgn Ayah,Mak,Adek2 yg Kak Long akan bawak skrol tu balik rumah kita.. Kak Long akan bawak balik,walaupon Ayah xdak utok tguk..

Ayah,
Mak ada text ari tu.. Dia ckap npak Cik Basri kat opis.. Pakai bju kemeja Ayah yg kaler hijau belang2 tu p keja.. Chek dgn Mak yg decide nak bgi kat dia.. Mak ckp,Mak nanges tguk baju tu.. Mak teringat kan Ayah..

Ayah,
Kalo lah dapat Kak Long kurangkan beban Mak,I wud.. Ayah, Kak Long nak buat Master.. Tp tu impian Kak Long.. Kalo Ayah ada, Ayah mesti sokong sgt3 kan Ayah? Ayah sentiasa sokong Kak Long dari dulu.. Dan paham apa yg Kak Long nak.. Terima Kaseh Ayah..


p/s: Buat Ayah yg dirindui,Buat Suami yg dicintai,Buat Anak yg ditunggu..

And I'm missing U.. And will always do.. AL-FATIHAH..