Saturday, January 15, 2011

KURAFAT-Perjanjian Syaitan-


Aku dah tguk Kurafat.. Dgn kawan2.. Budak kelas aku.. Since kelas kancellll... Sepatot nya kelas kena kansel next week.. So,aku boleh berehat dg tenang di rumah Mak Tam.........

*Sigh

Pasal KURAFAT tuh.. Not bad lah.. Kalo ampa set kan dlam diri yg cerita ni takot dan menyeram kan,mmg lah ampa akn asyik menjerit sahaja.. Macam apa ja aku dlm panggung.. Sebelah aku laki.. Dia dtg dgn kawan2 perempuan.. TP BUKAN BAPOK! Dia adalah yg 1st grup jerit.. "Mak!"


Macam aku cakap tadik,kalo mind ampa dah set cita tuh seram x hingat,mmg akan jerit terkejut ja lah.. Dan,kalo ampa set kan dlm minda yg cita ni sebenaq nya biasa2 saja.. Jadik lah cam aku.. Menguap 2,3,4,5,6,7,8,9,10 kali dlam panggung time setengah jam sblom abis.. Hahahah!

BTW,cerita ini baguss.. Unexpected ending.. Cerita x klise.. Very deep thought of having dis kind of story.. Sgt bangga sbb my Boyfie bleh wat cita yg cam ni.. :p

p/s: Maafffffff! Terover lak ckp my boyfie punya cerita.. Hahhahah!

2 comments:

aqilah said...

you bleh tahan berlagak nnoohh.. btw, besnya out fer movie..

Kak Long said...

hehhehe... biaq p lah!