Friday, January 28, 2011

Blogging.. Kenapa kau blogging??

Salam 1 Malaysia dan Salam Jumaat.. Moga kita dpat segala keberkatan yg dicurah kan pada kita Hamba Nya pada aari ni.. Amiiiinnn...

Aku smlam tidoq lewat dri biasa.. Sejak2 aku mai duk Mawar ni, aku x penah pon lagi berjaga.. Tp 2 nites recently I did.. Haa... X lain x bukan assignment la.. Kena siap kan Law 530, dan Urban Tpt.. Anyway,dah siap pon.. Japg nak hantaq.. Doa kan aku dapat markah terbaik yaa? :) Amiiiin...

Beberapa hari lepas, member aku si Hawa ada bagi aku 1 belog yg membuat kan aku terbeliak bijik mata.. Hahhaha... Belog ni pon milik kawan aku la jugak.. Aku xdak masalah peribadi apa pon dgn dia setakat ni.. Alhamdullillah.. :)

Dalam belog ni,si polan tulis pasai luahan hati dan perasaan dia towards someone and someone and someone and someone and someone.. Hahhaha.. Byak nya? Xsure byk mana,tp juz nak tunjuk kan ebih dari sorang lah dia luah kan dlam belog diaa ni.. And dia pon ada show some gratitude towards a few of her frens lah.. Anyway, I dunno them..

Apa aku nak ckp kat sini is,apa lah tujuan si polan buat belog setakat nak mengutok org? Aku rasa kalo ada apa2 yg x puas ati,better come to clarify together.. Dah besaq dah.. U're 21 dis year! Grow up plissss...

Camni lah aku nak nasihat kan pada yg dah ada belog dan akan buat belog(macam lah aku dah lama berblogging kn? tp aku ada experience dlm kes2 macam ni.. wee... =p )

Aku qasa,kalo si polan juz menulis utok mengutok xkemana.. Aku tahu itu belog dia,dia punya suka lah.. Aku pon tulis kat atas tuh,kalo xsuka bleyh blah.. Aku qasa dia pon akan ckp benda yg sama kallo dia baca belog aku ni.. Hahahhah...

But my dear fren, aku nasihat kan ni sbb aku xnak kau menyesal di kemudian hari.. Kalo nak menulis di belog about pepel around U which is a bad things U sud think 100 times and maybe U sud think more.. Kerana tuan empunya badan bila baca mesti tahu.. Cuma yg xtahu kes jea xkan sedar..

Anyway, aku xnak lah sebab belog di dunia yg x nyata,kau hilang kawan2 yg selalu gelak ketawa dan nanges sama2.. Kalo aku.. Aku harap persahabatan yg terjalin dan bila aku dah stat gelak ketawa dan nanges sama2 aku harap itu kekal sampai kawan2 aku nanges dan ketika itu aku kaku saja x bergerak and can't even comfort them.. Masa tu adlah ketika aku dah tak bernyawa..

Weyh,itu belog kau.. Aku tahu kau ada hak.. Tp aku nasihat atas dasar kawan yg tahu bahana belog ni kalo ikot kan perasaan.. Tolong lah pecaya 1 day akan smpai masa nya kau akan menyesal..

Zaman sekarang ni pulak,kau jgn tulis pelik2 dowh.. T kena tangkap polis gimana?? Hee.... Hope xdak lah smpai to that extend.. :)

P/S: Aku mula2 buat belog sbb nak express apa yg aku xdpat express di dunia realiti.. Tp fungsi nya bertambah dan byk kelebihan lagi.. :)

0 comments: