Sunday, January 16, 2011

PERGI!

Mereka mungkin punya dunia tidak seperti kita..

Mereka punya dunia mereka.. Tp aku lihat,kadang2 dunia mereka lebih telus.. Lebih jujur..

Orang yg cuba memahami dunia mereka.. Itu aku.. Aku suka dunia itu.. Aku cuba fahami apa yang di sampai kan.. Kerana aku rasa mereka jujur dalam setiap bait2 kata.. Setiap yang di lakukan dlam dunia mereka sebenar nya adalah dunia aku juga..

BUKAN!
Dunia KITA juga..

Aku punya suka untuk terima mereka..
Kau punya suka juga..
Tp... Memandang mereka atas apa yang tidak mereka pamer kan adalah zalim..
Mereka orang seni.. Mereka punya seni yang kadang2 tidak mudah difahami dan difaham kan..

Aku memilih untuk cuba memahami..
Kau?

Bagaimana kau?

Kalau kau tidak mahu memahami.. Menjauh lah..

Jangan dihina.. Jangan dicaci.. Jangan difitnah..
Jauh lah! Mereka hidup selama ini bukan pinta suap kau..

Mereka mampu suap mulut mereka sendiri..

PERGI AKU KATA! PERGI!

P/S: Ini buat mereka yg memperjuangkan karya yg aku hayati.. Karya yg buat aku hidup.. Jgn di jentik mereka ats perkara yg jelik.. AKU MARAH!

buat FYNN JAMAL.. ANA RAFFALI.. Dan semuanya....

0 comments: