Monday, January 31, 2011

AL-FATIHAH


Al-Fatihah buat Ustazah Jamilah Bt Bakar..

Beliau seorang yg agak asing bagi aku sebenarnya..

Tp dia yg aku kenali ibarat hanya lapisan kulit bawang yg nipis adalah seorang yg baik dan sgt prihatin dgn keluarga aku dan dgn adek2 aku..

Beliauseorang Ustazah yg mengajar di tadika PASTI dkat taman perumahan aku.. Aku dan family baru ja kenal2 dgn arwah sejak Ayah pergi..

Dia prihatin dgn naseb family aku.. Walaupon tidak segunung intan yg di berikan tp aku sgt menghargai apa yg dia bagi pada aku dan keluarga.. Sgt3 menghargainya..

Beliau menghadap Ilahi pagi td selepas demam dan darah tinggi beliau naik.. Lebih kurang macam Ayah aku sakit nya..

Dia selalu dtg ke rumah beri duit kat adek2 aku.. Buat beli jajan katanya..

Dia pernah kirim kan kuaci dan jajan buaat kami..

Dia jugak lah yg susah payah bagi borang kat Mak aku nak buat lesen utok Ibu tunggal..

Aku dan keluarga pasti akan merasai pemergian beliau..

Anak2 nya kecik2 lagi.. Moga kalian tabah dan kuat..

Aku yakin mereka akan mendoakan IBU mereka..

Benar kata org, "Harimau mati meninggal kan belang,manusia mata meninggal kan nama"

Nama nya mungkin akan aku lupa esok,tp budi nya........... Insya Allah... Aku sgt berterima kasih...

Moga ditempatkan nya dikalangan org2 yg beriman dan solehah.. Amiiiin....

p/s: Harap anak2 dia kuat.. Aku masih terbayang2 dia dan anak2 nya.. Sentiasa bersama... Allahhuakhbar..

0 comments: