Monday, January 17, 2011

Biarkan aku bisu kan mulut dan butakan mata..

Aku nak nasihat kan kau.. Jgn tersalah langkah.. Jgn ckp apa yg tak perlu kat laman sosial kau.. Nanti buruk padah nya..

Aku selalu ja ckp mcm2.. Sbb tu ramai x suka aku.. Aku bukan apa.. Kesian lah kalo kau xde kawan mcm aku..

Aku cuba nak jaga tingkah laku dan perlakuan aku.. Harap xde pape lah.. Kalau ade gak sumtink happen dis semester,aku mmg KENA MANDI BUNGA!

Aku dah berjaga2... So,apa2 aku dah fed up lah!

Dan satu lagi..

Apa yg aku buat secara tidak terangan bermaksud itu tidak aku makdos kan di dunia sebenar..

Apa yg aku tulis di dunia khayalan hanyalah mimpi ngeri atau indah yg layak nya utok dipamerkan di dunia khayalan ini juga..

Maka,JANGAN GEDIK NAK TERASA HATI TACING2..

p/s: Bout my writing yg pasai roselinawati dan yg lain is DAMN TRUE from MY HEART!!

0 comments: