Saturday, October 16, 2010

CENTA KAH?


Aku mencintaimu~ Umpama ombak mamukul pantai.. Aku teros mencintaimu wlau kau xpernah skali pon terlintas aku mencintai mu.. Aku sejuk hati memeandang mu.. Aku mah kembali sejuk krana memandang mu.. Pertama kali aku memandang mu, hati aku terus berkata2 kau adlah yg aku cri slama ini.. Aku npak ciri yg aku idam kn dlam drimu.. Aku terus mencintai mu slaps itu.. Aku juga masih mencintaimu hingga ke saat ini.. Aku masih sejuk memandang mu hingga ke saat ini.. Aku masih percaya kau boleh menjadi seorang suami yg baik~

Aku mencintaimu~ Wlau tidak pernah aku luah kan nya pada mu.. Aku merindui mu walau kau tidak pernah sedar akna kewujudan diri ku.. Aku menyayangi mu ibarat bulan ombak rindu daratan.. Aku mendoakan kebahagiaan mu walau pon kau tidak pernah berharap yg terbaik utok dri ku..

Aku mencintaimu~ Aku mendoakan kebahagiaan mu walau dgn siapa jodoh mu.. Aku tersenyum utok bahagia melihat senyuman yg manis di bibir mu.. Aku bangga bila kau berjaya dlm semua usaha mu.. Aku sentiasa disini utok menyambutmu sekiranya kau terjatoh.. Wlau pon tiada yg akan mnyambutku saat aku jatoh.. Aku disini sedia utok mengubati mu jika kau terluka.. Tp sekiranya kau tepis tangan ku, aku undur dri jauh dari mu..

Aku mencintaimu~ Seumpama nya tiada cinta lain seagung cintaku buat mu.. Pernah kah kau memikirkan nafas ini utok melihat kau senyum bahagia? Aku mencintaimu tanpa syarat.. Tanpa balasan.. Aku mencintaimu~

Aku mencintaimu~ Tersenyum dlam kepedihan melihat kau berpegangan dan mendampingi nya.. Aku mencintaimu wlau kau membenci ku sebencinya.. Aku mencintaimu wlau kau jijik memandangku umpama anjing yg tiada slah nya.. Aku mencintaimu wlau aku dikatakan buta mencintaimu.. Aku ingin mengungkap kn yg AKU MENCINTAIMU pdamu... Aku ingin melafazkan nya.. Andai ini yg terakhir kali aku memandang wajahmu.. Aku mencintaimu dgn setiap jujuran airmata ku buat mu.. Aku mencintaimu.. sgt2..

p/s:hahhahahahahahaahahahahhahahhhhh!
peace no war babe! ILY! like no one can love u like I do! :)

0 comments: