Saturday, December 26, 2009

Takowt..




Apa yg aku takowt ne hurrmmm? Hantu? Pocong? Jembalang? Atau Bunda membebel?? Hahahaaa... Aku takowt kalo aku ne jtoh centa.. Knapa kah?? Aku takowt aku wat dose.. Aku takowt xkuat iman.. Aku takowt aku ilng akal sal centa.. Aku jgak takowt aku keciwa.. arghh....!!


Aku pnah kapel,tp aku tanak ingt sunma tu.. Aku kapel kjap jerk.. Aku xskaaa kapel.. Mgkin coz aku xsdia g.. Lantak aah org nk ckp aku ne kolot atau pomp mngng sklipon.. Namun tros trg aku cm xbpa gemor ngn kapel2 ne.. Sesak palotak!




But 1thing yg aku akit pala adlh pndgn org bla aku single.. Pepel keep asking me,bla laa aku nk kapel? Dorank ckp nk tguk Budak Itam yg sdng dilamun centa.. Hahahaaaa... Ye lah,taim aku kapel dolu aku x gtaw rmai org.. Kalo dorank taw,naseb lah kn? Y sud I heboh2 kn plk? Aahh! Tingat dialog pilem cinta.. "Kalo da cinta,buat apa nk heboh biar 1 donia tahu? ckup lah rsa itu kau dan aku thu.. tp kalo da cinta,napa xdikongsi kn b'sma?" Huuuuhuuuu.... Wateva!




Kdng2 aku rsa ckup hepy bla aku single mingle skunk ne haa.. U noe y?? I feel like a matured young girl try to be a woman.. Try to be Miss Indepedent cm lgu Ne-Yo.. Wehuuuu...!! Anyway,aku akn settle mslah aku tnpa merujok akn pndgn sorng bf.. Aku jgak xperlu repot duty cm sesetgah mnusia.. Haaahaaa... Sapa mkn teh ltak gram,dia yg t'asa msin nyew... :p




Aku rsa kuat sgt bla aku buat mnda2 bwu dlm idup aku skunk ne.. Walaupown bg sesetgah org mnda tu biasa jerk,but as for me it is big thing in my life.. Cth nya taim aku g umh mk tam sorank2.. Naek train.. Wahahaaa.. Aku maen redah jerk lak tu.. Kalo aku da taw jln atau cra nk g umah dia xpew gak.. Gpown,tu laa 1st taim aku naek train sorank2.. Ye lah,Loqstuxs ne mna ada train kn?? Apa kna mngena ngan CINTA?? I passed a journey without man's love.. Dat is da point,honey.. It is a big thing for me.. It make me feel da power.. Dat I can survive without it.. I can go on with my life even if I 'm all alone..




Love does make me feel strong before.. And I'm searching for it.. A matured love from a matured man dat can make me be a solehah wife... Aku slalu memohon pda Nya dklm stiap solat ku agar dikurnia kn sorank suami yg soleh,yg dpt mbimbing ku ke arh jln Mu yg Kau redhai..




Hah! Aku sgt2 perlukn kekuatan utok jalani sem ne.. jalani idup ne.. Insya Allah.. A woman is not a woman until she put a man down.. apa aku merepek?? Da kol 1 am.. Mta blom ngantok,tp aku da pnat taip ne haa.. ye lah,da lma xtaip.. da bkak sem ne taip laa asgnmnt tu haa.. kikikikiiiii.... Okie dokie.. Babai.. Tata.. Titi...Tutu.. Ngeeee.... :D

0 comments: