Wednesday, December 23, 2009

Apa dah jadik??







Aku pnya laa smgt kn nk blik jmpa mmber2 bla cti2 ne.. Aku ingt dpt hang out cm sblom kmi suma b'pisah dolu.. Tp t'nyata la kn? Tuhan tu Maha Kaya.. Dia ingin uji aku dan teman2 kowt.. Sal sgt2 laa bzy ngan kja dia,eventext aku x smpat nk reply dah.. Aku ingat menda kcik jaa mula nya,so aku pown wat derk ja ahh.. Namun apa kn daya,aku ne mnusia biasa yg mdah t'sentuh ati nya.. Aku ne plk stail yg cpat mrah n cpat cool.. Xtaw napa aku cmtu??






Anyway,aku luah kn prassan tu kat Sal tros.. Ya lah,aku mmg ska tros trg kat mmber2 @ sapa2 jek.. Aku cba berani kn dri utok ckp bla aku rsa aku ptot tgor sumting.. Then,b'laku epi duka dlm p'shbtn ini.. Aku ngan Sal da x text each other dlam msa yg agk lma.. Sblom ne kmi hri2 cntact jek.. Hurmmm........






Aku nk sgt settle kn prob ne.. Secepat mngkin la yunk!! I really mish da day we've been through.. Ceyez! Aku syg kamoo suma,my pren.. uwaaa2.. Anyway,aku dlm proses nk baek2 ngan dia.. Harap2 sgt ini pnya ujian dpt kmi tempuh n dptb'kwn,b'shbt n b'teman hgga akhir hayat aku.. Wat ever it is,I'm deeply sori..






Tu laa.. Allah nk uji hamba2 Nya.. Hurmmmm... Aku hrap sgt kta dpt stick together ok?? Pleeezzz cum back babe... I'm begging U... BEZFREN FOREVER..

0 comments: